Connect with us

Ειδήσεις

Σε λειτουργία οι 12 νέες κάμερες για την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες – Πού βρίσκονται – Tα πρόστιμα

Published

on

Σε λειτουργία τίθενται από σήμερα οι 12 νέες κάμερες για τον έλεγχο της κίνησης στις λεωφορειολωρίδες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας.

Οι κάμερες που εγκατέστησε ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με την Τροχαία λειτουργούν καθημερινά και Σάββατο από τις 6 το πρωί έως και τις 4 το απόγευμα. Τα πρόστιμα για κάθε παράβαση φτάνουν τα 200 ευρώ.

Η κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες επιτρέπεται μόνο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ασθενοφόρα.

Πού βρίσκονται οι νέες κάμερες

Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας: 5 κάμερες

Λεωφόρος Κηφισίας: 1 κάμερα

Λεωφόρος Μεσογείων: 3 κάμερες

Λεωφόρος Αλεξάνδρας: 3 κάμερες

Πώς θα δουλεύει το σύστημα

Ο ΟΑΣΑ θα παραδίδει στις Διευθύνσεις της Τροχαίας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, κρυπτογραφημένο υλικό που θα λαμβάνεται από τις νέες ψηφιακές κάμερες, έτσι ώστε τα αρμόδια όργανα να βεβαιώνουν και να αποστέλλουν τις παραβάσεις.

Το σύστημα ελέγχου ταχύτητας (ραντάρ – φωτογραφικής κάμερας) θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως τοποθετημένο σε στύλο-καμπίνα (θάλαμο) και θα ελέγχει την ταχύτητα όλων των διερχομένων οχημάτων. Το όχημα που παραβιάζει την Α.Λ.Λ. θα καταγράφεται και θα αποτυπώνεται στη φωτογραφία.

Επίσης, στη φωτογραφία θα εμφανίζεται:

  • ταχύτητα κίνησης,
  • το σημείο/λωρίδα της παράβασης,
  • η κατεύθυνση,
  • η ημερομηνία,
  • η ώρα καθώς επίσης και κάθε στοιχείο που κρίνεται απαραίτητο για την τεκμηρίωση της παράβασης.
    Η παράβαση θα καταγράφεται σε φωτογραφία μέσω ειδικής έγχρωμης ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού επιβατικών (Ι.Χ.) και φορτηγών.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες του ΟΑΣΑ η χωροθέτηση Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (Α.Λ.Λ.). είναι ένα μέτρο που συμβάλλει στην καλύτερη και γρηγορότερη μετακίνηση του επιβατικού κοινού.

Τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΑ, λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή εμπειρία και τις μέχρι σήμερα θετικές συνέπειες από τη λειτουργία των ΑΛΛ, ανέπτυξε ένα συνεκτικό δίκτυο Αποκλειστικών Λωρίδων Κυκλοφορίας ΜΜΜ, μήκους 50 περίπου χλμ. Ωστόσο όμως η ελλιπής αστυνόμευσή του στις περιόδους κανονικής κυκλοφορίας οδήγησε στην καθημερινή παραβίασή τους κυρίως από Ι.Χ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ