Connect with us

Παιδεία

Τα προβλήματα των σχολείων επί τάπητος

Published

on


Ευρεία συνάντηση με τους διευθυντές, τις διευθύντριες, προϊσταμένους των σχολικών μονάδων του Κορυδαλλού και τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής για θέματα Παιδείας, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κεντρικό θέμα της συνάντησης ήταν η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των υπαρχόντων πόρων για τις συντηρήσεις των σχολικών κτηρίων, βασισμένες στη διαφάνεια, στην ισοτιμία και σε πνεύμα συνεργασίας. Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Παιδείας Γρηγόρης Γουρδομιχάλης μετέφερε τον χαιρετισμό του Δημάρχου Σταύρου Κασιμάτη και υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο των διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Παρευρέθηκαν η πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, κα Ιωάννα Καλομπράτσου, οι Πρόεδροι της Α’βαθμιας Σχολικής Επιτροπής Βάϊος Μανώλης και Β’βαθμιας Σχολικής Επιτροπής, Κώστας Καλούδης, οι δημοτικοί σύμβουλοι και μέλη της Επιτρο-πής Παιδείας του Δημοτικού Συμβουλίου, Παύλος Γερακάρης και Γιάννης Πάχος, καθώς και εκπρόσωποι της Β’ ΕΛΜΕ και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α’ θμιας Εκπαίδευσης Κορυδαλλού –Αγ. Βαρβάρας.

Υποχρηματοδότηση και έλλειψη σχολείων
Στη συζήτηση αναδείχθηκαν επίσης το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης της παιδείας, καθώς και η έλλειψη σχολείων στο βόρειο τμήμα της πόλης. Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στις δυσκολίες που δημιουργεί η μετακίνηση μαθητών από το μοναδικό δημοτικό σχολείο στο Σχιστό, καθώς και η έλλειψη σχολείων Β΄ βαθμιας εκπαίδευσης στον Άνω Κορυδαλλό. Τέθηκε επίσης το θέμα της ασφάλειας των μαθητών στο συγκρότημα των 88 στρεμμάτων δίπλα στις φυλακές, όπου συνεχίζεται η δίκη της Χρυσής Αυγής. Οι διευθυντές κατέστησαν σαφές ότι τα μέτρα τάξης τις μέρες της δίκης, δεν λαμβάνουν υπόψη τους την ασφαλή και απρόσκοπτη διέλευση των μαθητών, ούτε προστατεύουν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τέλος, υπογραμμίσθηκε η σημασία της αξιοποίησης των πόρων και κάθε παρεχόμενης δυνατότητας εκ μέρους του Δήμου, τόσο αναφορικά με τις συντηρήσεις των σχολικών κτιρίων, όσο και κάθε είδους κοινωνικής υποστηρικτικής δομής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ