Ελλάδα
Έρευνα: Οι πολίτες ταυτίζονται περισσότερο με τις online κοινότητες παρά με τους θεσμούς
Περισσότερη ταύτιση με τις online κοινότητες στις οποίες ανήκουν, παρά με θεσμούς, όπως η εκκλησία, ταυτίζονται οι πολίτες παγκοσμίως και σε έναν βαθμό και στην Ελλάδα.
Οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και η εθνικότητα εξακολουθούν να έχουν σημασία, ωστόσο, οι διαδικτυακές …παρέες είναι πιο σημαντικές για τους πολίτες σήμερα.
Σε ερώτηση έρευνας προς τους Έλληνες Prosumers με ποια κοινότητα ταυτίζονται πιο έντονα, πρώτη απάντηση (32%) ήταν τα χόμπι (που πολλές φορές περνούν και από το online περιβάλλον) και δεύτερη οι διαδικτυακές τους ομάδες (28%). Με την ίδια σειρά (39% – 37%) απάντησε και η ελληνική GenZ. Μάλιστα, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι κοινότητες του Διαδικτύου έρχονται πρώτες σε αυτό το ερώτημα.
Το 50% των Prosumers, παγκοσμίως, αισθάνεται ισχυρότερο δεσμό με την κοινότητα του (θρησκευτική, σεξουαλική) παρά με τη χώρα του. Στην Ελλάδα, το ποσοστό αυτό για τους Prosumers, όπως και για την GenZ, φτάνει το 1 στους 3. Μάλιστα, τη δήλωση ότι το community στο οποίο ανήκουν, ορίζει περισσότερο το ποιοι είναι απ’ ό,τι η εθνικότητα τους, συνυπογράφει το 43% των Ελλήνων Prosumers και το 54% της GenZ.
Από τους θεσμούς στο Διαδίκτυο
Στην ερώτηση γιατί οι κοινότητες γίνονται όλο και πιο σημαντικές, το 40% των Ελλήνων Prosumer απαντά ότι υπάρχει αυξημένη ανάγκη για κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα. Γι’ αυτό και η πλειοψηφία του κοινού (57% Prosumer, 46% Mainstream, 63% GenZ) όταν αντιμετωπίζει ένα εμπόδιο, μπορεί να βασίζεται περισσότερο στις κοινότητές παρά σε θεσμούς.
Η στάση αυτή των πολιτών επηρεάζει σαφώς τα brands. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, τα brands διώχνουν τους καταναλωτές, όταν οι τελευταίοι αμφισβητούν την ειλικρίνεια των προσπαθειών τους, μια απάντηση ιδιαίτερα διαδεδομένη στις νεότερες γενιές.
Μάλιστα, το 58% των Ελλήνων Prosumer και το 50% των Mainstream βρίσκουν ανειλικρινές το να παίρνει ένα brand θέση στο ζήτημα κάποιας κοινότητας. Εξίσου σημαντικό, τo 60% των Prosumer στη χώρα μας, συχνά αισθάνονται πως ένα brand απεικονίζει την κοινότητα τους με τρόπο στερεοτυπικό.
Γι’ αυτό και το 40% αυτών, έχει μποϊκοτάρει ένα brand που απέτυχε να υποστηρίξει μια συγκεκριμένη κοινότητα. Περίπου, όμως, άλλοι τόσοι (42%) έχουν μποϊκοτάρει μια μάρκα για την υποστήριξη μιας κοινότητας με την οποία διαφωνούν.
[Πηγή: sepe.gr]
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα5 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις1 μήνα ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ανακοινώσεις5 μήνες ago
Κ.Δ.Α.Π. Υμηττού: Ξεκίνησαν οι εγγραφές με Voucher μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για το σχολικό έτος 2024 – 2025
-
Αγίας Βαρβάρας4 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ανακοινώσεις6 μήνες ago
Το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Λαμπέτεια 2024» στον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας