Connect with us

Αμαρουσίου

Εκπροσώπηση του Δήμου Αμαρουσίου στις δράσεις κατά της βίας του 7ου & του 8ου Νηπιαγωγείου

Published

on

Στις δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού που διοργάνωσε το 7ο και το 8ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας εκπροσωπήθηκε ο Δήμος Αμαρουσίου.

Τα παιδιά συμμετείχαν στη πανελλαδική δράση «Σπάμε τη σιωπή μας, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία», με την ευκαιρία της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού, την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024.

Τον Δήμαρχο Αμαρουσίου, Θεόδωρο Αμπατζόγλου, εκπροσώπησε η Αντιδήμαρχος Παιδείας Ελένη Λέκκα, η οποία μεταφέροντας το μήνυμά του σημείωσε «Είμαστε ενάντια σε κάθε μορφή βίας, ιδιαίτερα μέσα στο σχολικό περιβάλλον, όπου είναι χώρος διάπλασης υγειών προσωπικοτήτων και κατάκτησης νέων γνώσεων και εμπειριών.

Στις ημέρες μας παρατηρείται έξαρση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού και της βίας ,που τείνει να λάβει σοβαρές διαστάσεις. Αναγνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους που ελλοχεύουν για τα παιδιά και τους νέους μας οφείλουμε να αφυπνιστούμε ως κοινωνία, αλλά και σε ατομικό επίπεδο. Ο Δήμος Αμαρουσίου ενώνει τις δυνάμεις του, στέκεται αρωγός και στηρίζει κάθε δράση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της νέας γενιάς που συμβάλλει στον ομαλή ψυχοκοινωνική της ανάπτυξη και την εξάλειψη της βίας στη σχολική κοινότητα» ολοκλήρωσε.

Συνθήματα, τραγούδια και μπαλόνια

Στο πλαίσιο των δράσεων, οι μαθητές φόρεσαν συμβολικές μάσκες με συναισθήματα, έκαναν σκετς, είπαν συνθήματα και τραγούδια και έσκασαν μπαλόνια. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής, ενάντια στη βία και το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών στα σχολεία που συμμετείχαν πανελλαδικά στη δράση αυτή συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές όλοι/ες μαζί. Και τα δύο Νηπιαγωγεία συμμετείχαν με υλικό που ετοιμάστηκε με πολλή φροντίδα από την Προϊσταμένη του 8ου Νηπιαγωγείου, Χρύσα Κουτρούλη, την Προϊσταμένη του 7ου Νηπιαγωγείου, Γαρυφαλιά Σιάχου και τους μαθητές/τριες, κατόπιν σχετικής προετοιμασίας, συζήτησης και επικοινωνίας με τους μαθητές.

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ