Ελάτε στην παρέα μας

Γλυφάδας

Δήμος Γλυφάδας: Ανταπόκριση σε περισσότερα από 40.000 αιτήματα πολιτών

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε περισσότερα από 40.000 αιτήματα που έχουν υποβληθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Fix My City έχει απαντήσει μέχρι τώρα ο Δήμος Γλυφάδας και το ποσοστό ανταπόκρισης υπερβαίνει το 85%.

Ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πόσες καμένες λάμπες υπάρχουν σε κάθε γειτονιά, σε ποια παιδική χαρά εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα, πόσες παρατηρήσεις πολιτών εκδηλώνονται κάθε μέρα για τα μικρά καθημερινά ζητήματα της πόλης, που αφορούν και την πλειονότητα των αιτημάτων των πολιτών. «Έχουμε οργανώσει με πολύ σύγχρονο τρόπο την ομαδοποίηση των αιτημάτων, γεγονός που οδηγεί σε καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, με ταυτόχρονη διευκόλυνση των υπηρεσιών», τόνισε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε το New York College στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης, όπου μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα παρουσίασαν τις «Έξυπνες Πόλεις».

Η Γλυφάδα, που πρόσφατα βραβεύθηκε ως «Smart City» στα Bravo Awards, αποτελεί πρότυπο έξυπνης πόλης, καθώς οι περισσότερες υπηρεσίες της διατίθενται και ψηφιακά. Ακόμη και τα δικαιολογητικά για πολιτικό γάμο κατατίθενται ηλεκτρονικά, ενώ πριν από λίγες μέρες ήταν ο πρώτος Δήμος που καθιέρωσε την ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων για τα αδήλωτα τετραγωνικά των ακινήτων, διαδικασία η οποία λήγει στις 31 Μαρτίου. 

«Η έξυπνη πόλη είναι μια πόλη η οποία αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, πρώτα απ΄όλα για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των πολιτών της και, βεβαίως, για να οργανώσει καλύτερα τις υπηρεσίες της», σημείωσε ο κ. Παπανικολάου και πρόσθεσε: “Μπορείτε να μπείτε από το κινητό σας τηλέφωνο στο site του Δήμου Γλυφάδας και να παραγγείλετε ένα πιστοποιητικό για τη μόνιμη κατοικία, για το δημοτολόγιο, να υποβάλετε τα χαρτιά σας για να κάνετε πολιτικό γάμο, οι περισσότερες από τις υπηρεσίες προσφέρονται ψηφιακά. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις. Μια αίτηση για να βάλει κανείς τραπεζάκια έξω από ένα καφέ ή να πληρώσει τον δημοτικό φόρο μπορεί να γίνει ψηφιακά. Αυτό εφαρμόζεται ευρέως και εξαρτάται απ΄όλους να εντείνουμε την προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε και μεγαλύτερη δικτύωση των υπηρεσιών και καλύτερη σύνδεσή τους με την κεντρική διοίκηση ώστε να λειτουργούμε αποτελεσματικότερα».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ