Ειδήσεις
Όχι πια διόδια σε νέο δρόμο της Ελλάδας – Πώς θα πληρώνουν οι οδηγοί
Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου οδικού άξονα που θα αλλάξει τη Δυτική Πελοπόννησο θα εφαρμόζεται το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης διοδίων.
Το 45% αγγίζει η πρόοδος υλοποίησης του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος που αναμένεται να δώσει αναπτυξιακή ώθηση στη Δυτική Πελοπόννησο και να μειώσει κατά 40 λεπτά το ταξίδι ανάμεσα στις δύο πόλεις.
Με την ολοκλήρωσή του, το 2025, ο αυτοκινητόδρομος θα ενσωματωθεί στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού και όπως επιβεβαίωσε προ ημερών ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Παπανικόλας, από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου άξονα θα εφαρμοστεί το υβριδικό σύστημα πληρωμής διοδίων.
Πρόκειται για το σύστημα “Hybrid” που ουσιαστικά προβλέπει χρεώσεις ανάλογα με τα πραγματικά χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός και λειτουργεί αποκλειστικά με τη χρήση του πομποδέκτη Ολυμπία Pass. Ειδικότερα, το σύστημα που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2021, έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει σε ποια έξοδο εξήλθε από τον αυτοκινητόδρομο ο οδηγός και να επιστρέφει άμεσα στο λογαριασμό του τη διαφορά των χρημάτων. Επομένως, αυτός χρεώνεται μόνο για τα χιλιόμετρα που διένυσε, με το σύστημα να προσφέρει έως και 76% χαμηλότερη χρέωση στα διόδια.
Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος
Ο αυτοκινητόδρομος θα έχει συνολικό μήκος 75 χλμ., από τα οποία τα 13 χλμ. θα είναι σε υφιστάμενη χάραξη και τα 62 χλμ. σε νέα μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας. Το έργο έχει χωριστεί σε 3 εργοτάξια, καθένα εκ των οποίων το έχει αναλάβει ένας όμιλος.
Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησίδα, ενώ θα περιλαμβάνει 8 ανισόπεδους κόμβους, 64 διαβάσεις και Κέντρο Λειτουργίας και Συντήρησης με Μονάδα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και αστυνομικό σταθμό.Όσον αφορά την περαιτέρω επέκταση του νέου άξονα, όπως ανέφερε ο κ. Παπανικόλας μιλώντας στο Regional Growth Conference που διοργάνωσε η εφημερίδα Πελοπόννησος, σε προτεραιότητα μπαίνει το τμήμα «Πύργος-Αλφειός», καθώς αποτελεί τον πρώτο εφικτό στόχο. Με αυτό το τμήμα ο οδικός άξονας θα φτάσει μέχρι την Αρχαία Ολυμπία.
Αναφορικά, τέλος, με το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα, ο κ. Παπανικόλας επισήμανε ότι θα πρέπει αρχικά να λυθεί το θέμα των 6 χλμ στην περιοχή της Ζαχάρως, που έχει μπλοκάρει εδώ και χρόνια.
Πηγή: carandmotor.gr
-
Ιλίου3 years ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 years ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις2 weeks ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Ειδήσεις1 week ago
Προκήρυξη για Προσλήψεις 69 Μόνιμων Υπαλλήλων στην ΕΥΑΘ Α.Ε.
-
Αφιερώματα2 years ago
Σεισμός 1999: 23 χρόνια από την ανείπωτη τραγωδία στην Αθήνα- Το χτύπημα του Εγκέλαδου που κόστισε τη ζωή σε 143 ανθρώπους
-
Ειδήσεις1 week ago
Έκθεση προβολής του ελληνικού κοσμήματος και πολιτιστικές δράσεις τον Ιανουάριο υπό την αιγίδα του ΕΟΤ