Ελλάδα
Εστίαση: Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες – Οι 10 οδηγίες του ΕΦΕΤ
Ο ΕΦΕΤ δημοσιοποίησε έναν εκτενέστατο οδηγό για την εστίαση, στον οποίο περιλαμβάνονται όλοι οι κανονισμοί και οι συστάσεις για τα τρόφιμα, το προσωπικό, τις διαδικασίες take away και delivery, αλλά και τους πελάτες.
Αναλυτικά οι οδηγίες του ΕΦΕΤ:
- Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
- Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
- Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
- Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
- Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο.
- Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
- Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
- Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
- Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
- Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away.)Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.
Continue Reading