Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται αυξημένες αναφορές για αποστολή παραπλανητικών μηνυμάτων τύπου phishing σε χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κινητών τηλέφωνων αλλά και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, λαμβάνονται μηνύματα...
Σε ένα κύκλο νέων ανακατατάξεων εισέρχεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, με αρκετές αλυσίδες να διερευνούν πιο στοχευμένα εξαγορές, έπειτα από μια διετία όπου η πανδημία...
Στα 14 δισ. ευρώ εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες για το 2021, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα που πραγματοποίησε...
Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των...
Η ψηφιακή επανάσταση επηρεάζει το λιανικό εμπόριο και μετασχηματίζει τις καταναλωτικές επιλογές. Η εποχή των υγειονομικών περιορισμών παράλληλα, αναδεικνύει τόσο την προσαρμοστικότητα των καταναλωτών, όσο και τις προκλήσεις...
Κάνουν θραύση τα e-shop εν μέσω κορονοϊού και καραντίνας, καθώς παρατηρείται αύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, στην καταναλωτική...