Επιχειρήσεις
Οι «πονηριές» των εταιριών που «σβήνουν» τις αυξήσεις από τα ράφια σούπερ μάρκετ
Συγκεκριμένα, επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές όμως να παραμένουν ίδιες. Στόχος αυτής της πρακτικής είναι:
- η μείωση της σπατάλης
- η διακίνηση-μεταφορά των προϊόντων αλλά και τη θέση στο ράφι.
Παραδείγματα προϊόντων – Πώς επηρεάζει ψυχολογικα τους καταναλωτές
Για παράδειγμα οι γαλακτοβιομηχανίες φέρονται να έχουν λανσάρει ήδη μικρότερη συσκευασία φέτας διατηρώντας την τιμή του προϊόντος. Παρόμοια κίνηση έγινε στο στραγγιστό φιαούρτι και στις εταιρίες με σνακ. Με αυτό τον τρόπο περνούν την επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή χωρίς να γίνει άμεσα αισθητή. Αυτό το «παιχνίδι» με τις συσκευασίες και τις τιμές λειτουργεί ψυχολογικά για τον καταναλωτή καθώς αν και το κόστος ανά μονάδα βάρους ή ανά μονάδα όγκου αυξάνεται, η λιανική τιμή της συσκευασίας είναι ίδια όταν φτάνει να το επιλέξει στο ράφι.
Αξίζει να σημειωθεί πώς η τάση αυτή έχει εδώ και χρόνια εμφανιστεί στη διεθνή αγορά.
-
Ιλίου3 years ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα4 months ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ελλάδα3 years ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Ειδήσεις1 week ago
Ποια καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου
-
Κεντρικό Θέμα5 days ago
ΣΤΑΣΥ για το συμβάν στον συρμό του ΗΣΑΠ: Στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών – Αναζητείται το αίτιο
-
Ειδήσεις5 days ago
Προκήρυξη για Προσλήψεις 69 Μόνιμων Υπαλλήλων στην ΕΥΑΘ Α.Ε.
-
Αφιερώματα2 years ago
Σεισμός 1999: 23 χρόνια από την ανείπωτη τραγωδία στην Αθήνα- Το χτύπημα του Εγκέλαδου που κόστισε τη ζωή σε 143 ανθρώπους